|
|
| Ilość zarejestrowanych sklepów 6142 |
Strona główna > Wywiady z ekspertami > Wywiad z Adrianš Miler, agugu.com.pl
Adriana Miler, włacicielka sklepu internetowego agugu.com.pl, istniejšcego od 2007 roku, młoda mama, opowiedziała nam o sprzedaży przez Internet ubranek dziecięcych. Jak zaczęła się Pani przygoda z e-handlem i dlaczego wybrała Pani ubranka dla dzieci? Sklep agugu.com.pl był pomysłem na pracę przy jednoczesnym zajmowaniu się dzieckiem - sposób na pogodzenie roli mamy i na osišganie dochodu, bo do poprzedniego pracodawcy nie miałam możliwoci powrotu. Wybór branży wynikał z moich osobistych dowiadczeń - braku możliwoci wyszukiwania w sklepach ubranek, bo ciekawych i dobrych nie było łatwo zakupić, do tego dochodziła wyjštkowa niechęc dziecka do pobytu w sklepach. Jak wyglšdały poczštki Pani sklepu? Poczštki były trudne, praca pomiędzy zajęciami z dzieckiem, w nocy do godziny 3-4. Gdzie zaopatruje się Pani w towar? Rozpoczęłam poszukiwania wród krajowych producentów ubranek i dzi niektórym podsuwamy nawet własne pomysły na ubranka :) Ubranka majš dobre ceny, bo obywamy się bez poredników, sš ekologiczne, dzianiny sš atestowane (bezpieczne dla dziecka, bezpieczne dla niemowlšt), nadruki wykonane tylko wodnymi farbami, producenci używajš bezniklowych napek. Ubranka sš przy tym miękkie i kolorowe i wielorazowe :) Jaka jest grupa docelowa sklepu? Sklepik jest wsparciem dla zabieganego, zajętego rodzica (głównie mamy), bo nie tracšc czasu ma zakupy w domu w cišgu doby, a zaoszczędzony czas może spędzić z pociechš, czy wypoczywajšc. Czy podczas swojej działalnoci napotyka się Pani z jakimi problemami? Jeli tak to z jakimi? Największe problemy to terminowe dostawy towaru od producentów w tzw. goršcych okresach nasilonego zapotrzebowania na towar. Niekiedy też miewam problemy w rzetelnociš kurierów. Jak według Pani zmienił się e-handel na przestrzeni lat, w których prowadzi Pani sklep internetowy? Na rynku z pewnociš pojawiło się wiele nowych sklepów i wiele zniknęło z rynku. Pojawiły się serwisy opiniujšce, jest wiekszy wybór systemów e-płatnosci. Z dugiej strony, klient stał się bardziej wymagajšcy, a my staramy się sprostać oczekiwaniom, np. przez rozszerzanie oferty, czy wprowadzenie systemów rabatowych, od samego poczštku podajemy dokładne wymiary oferowanej odzieży. Ile osób jest zaangażowanych w prowadzenie sklepu agugu.com.pl? Zasadniczo sš to 4 osoby. Praca podzielona jest na działy: logistyczny, wysyłek, fotograficzny. Czy patrzšc z perspektywy czasu, otworzyłaby Pani ponownie sklep internetowy? Mylę, że tak, i z posiadanym obecnie dowiadczeniem znacznie szybciej udałoby mi się go rozwinšć. Jakie sš Pani biznesowe plany na przyszłoć? Czy sš one zwišzane z ecommerce? Moje plany sš nadal zwišzane z ecommerce, i jednoczenie działaniami dla dzieci. Zamierzam połšczyć działania w sieci z tymi w realu:) Bardzo dziękuję za rozmowę i życzę wielu sukcesów w Pani życiu zawodowym jak i prywatnym. Ja również dziękuję. KM, Sklepolandia.pl, 28.10.2011r.
|
![]() ![]() ![]()
Ostatnio na forum2025.11.20 paja3: 2025.11.10 tivil77051: |