Sklep internetowy Truskawkowa Wyspa oferuje szeroki asortyment artykułów dla dzieci.Posiada wykwalifikowany personel z wieloletnim
doświadczeniem. Głównym celem Naszej Firmy jest dostarczenie produktów o najwyższej jakości. Posiadamy w swojej ofercie produkty takie jak :zabawki,meble,akcesoria do karmienia, kąpieli, pielęgnacji, przewijania, butelki, chodziki, elektroniczne nianie,foteliki samochodowe, gryzaki,grzechotki, huśtawki, kocyki kojce kołyski kosmetyki ochronne,krzesełka do karmienia, laktatory, leżaczki, łóżeczka, materacyki, nosidełka, okrycia kąpielowe, , podgrzewacze, poduszki do karmienia, przewijaki, smoczki, sterylizatory, śliniaki, śpiworki,termometry elektroniczne,termo opakowania, torby do wózków, ubranka, wagi dla niemowląt, wanienki, wózki i zabezpieczenia. Dzięki konkurencyjnym ceną oraz sposobie obsługi Klient oszczędza dokonując zakupów przy możliwie najniższym nakładzie finansowym.
Ostatnie opinie
Ogólna ocena:
biedronka:Oszustwo i ciągłe kłamstwa od momentu złożenia zamówienia. Towar zamówiony w połowie grudnia - miał byc prezentem dla synka na święta. Przed zakupem upewniłam się, że otrzymam przesyłkę na czas. Na szczęście kupiłam przezornie też inny prezent - przydał się. Telefony owszem odbierają (komórka), ale klamią, że: (przesyłka wyszła, firma kurierska ma problemy z doręczaniem, ale wszystkie przesyłki dotrą na czas,). Po świętach zadzowniłam z pytaniem co się dzieje z przesyłką i usłyszałam kolejne klamstwa (paczka wrócila z powortem, a oni są w trakcie zmieniania niesolidnej (!!!) firmy kurierskiej, gdyż "maja z nimi same problemy").
Ani razu podczas rozmowy telefonicznej nie usłyszalam słowa "przepraszam".
Ani razu nie skontaktowali się ze mną.
Bezpardonowo szkalowali dobre imię firmy kurierskiej "Siódemka" obarczając ją winą za brak realizacji zamówienia (z frmą nadal współpracują).
Przez 50 dni od momentu złożenia zamówienia nie skontaktowali się ze mną, mogę więc stwierdzić, że padłam ofiarą oszustwa internetowego.
Zwrot wpłaconej należności na konto nastąpił dopiero po wysłaniu pisma, że w przypadku braku zwrotu wplaconej należności składam zawiadomienie na policję o popełnieniu przestępstwa.
SKANDALICZNE POSTĘPOWANIE I CAŁKOWITY BRAK POSZANOWANIA KLIENTA I FIRM WSPÓPRACUJĽCYCH. ŻENUJĽCE.