SUN COSMETICS to lider na rynku urządzeń, płynów do opalania techniką natryskową airbrush. Sprzedawane przez nas urządzenia oraz preparaty są stosowane w salonach wykonujących zabiegi opalania natryskowego techniką airbrush na całym świecie.
Sprzęt do opalania natryskowego oraz produkty naszej firmy są preferowane wśród gwiazd showbiznesu i wykorzystywane są przy produkcji najpopularniejszych programów telewizyjnych.
Ostatnie opinie
Ogólna ocena:
Paula:JA TEZ ZAMOWILAM PREPARATY DO OPALANIA NATRYSKOWEGO.DOSTALAM TYLKO 1 MAILA Z PROSBA O WPLATE NA KONTO KWOTY ZA PRZESYLKE I OD TEJ PORY TELEFONOW NIE ODBIERAJA NA MAILE NIE ODPISUJA I NIE DAJCIE SIE ZLAPAC WEZMA KASE I MAJA CIE W D.... ALE JA IM TEGO NIE ODPUSZCZE CZEKAM JESZCZE KILKA DNI I ZGLASZAM SPRAWE NA POLICJE NIE MOGA BEZKARNIE OSZUKIWAC LUDZI.
Fiona5791:W listopadzie 2012 r. zakupiłam zestaw do opalania natryskowego od Suncosmetics w sklepie internetowym
dostępnym na ich stronie.Wszystko by było w porządku gdyby nie fakt, że pracownicy tej firmy odrzucają jakąkolwiek
próbę skontaktowania się z nimi. Stało się tak po tym jak ujawniłam im moje wątpliwości dotyczące przesyłki
(sposobu dostarczenia i jej zawartości). Przesyłka bowiem doszła do mnie po 51 dniach oczekiwania, a zawartość tej paczki
była niepełna (niezgodna ze złożonym zamówieniem) jak i częściowo uszkodzona. Można zrozumieć potężne opóżnienie
i niekompletną przesyłkę, ale nie rozumiem braku chęci naprawienia tego. W tej chwili po zainwestowaniu ponad 6000 PLN
nie mogę wypróbować urządzenia, bo nie mam skompletowanego sprzętu a próby skontaktowania się
spełzły na niczym (kilkaset nieodebranych lub odrzucanych połączeń i kilka e-mail bez odpowiedzi).Poza tym obawiam się,
że nie będę w stanie egzekwować warunków gwarancji a czas naprawy czegokolwiek będzie się ciągnąć w
nieskończoność. Szkoda , że chętni do współpracy byli tylko do momentu wpłaty pieniędzy na konto. Obiecywali nawet
darmowy kurs w ramach promocji towarzyszący temu zakupowi. Myślałam o zwrocie paczki do czego mam prawo przed
uplywem 10 dni od momentu dostarczenia, ale jak można zwrócić coś, nie wiadomo gdzie (na stronie tylko adres do
korespondencji) i bez żadnego potwierdzenia ze strony Sprzedającego.
Spodziewałam się pomocy lub porady w dwóch instytucjach. Pierwszą z nich było Europejskie
Centrum Konsumenckie (ECK), następnie Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, projekt finansowany ze środków
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W podobny sposób odmówili mi porady i pomocy twierdząc, że zakupiłam
towar dla korzyści związanej z prowadzonej przeze mnie działalnością gospodarczą. Jest tylko jeden szkopuł. Nie posiadałam i nie
posiadam działalności gospodarczej co przy podaniu odpowiednich danych można łatwo zweryfikować, nie podjęli się tego,
nie wiem dlaczego.Mogłabym takową założyć po wypróbowaniu urządzenia ale jak mam tego dokonać gdy już na samym
początku zostałam oszukana. Wydałam prawie 6000 PLN, jestem osobą prywatną, nie używałam towaru, przedsiębiorca mnie
oszukał, nie daje znaku życia, czuje się bezkarny i nie można mi pomóc?
Mamy do czynienia prawdopodobnie z oszustwem niczemu winnych konsumentów i nikt nie jest w stanie zainterweniować?
Reasumując odradzam zakupu na stronie tego sklepu, przestrzegam przed zapłatą poprzez przelew bankowy (nie mają opcji Pay-pal),
Są nieuczciwi, nierzetelni, niesłowni. Na potwierdzenie mojej opinii mogę udostępnić treść korespondencji, kopię przelewu na konto firmy
oraz inne materiały dowodzące ich nieuczciwych praktyk. Jeśli ktoś ma pytania proszę o kontakt pod adresem: virtcity5791@gmail.com