Sklep on-line z oponami i felgami. Sieć serwisów na terenie całej Polski. Koszty wysyłki do klienta pokrywa sklep.
Ostatnie opinie
Ogólna ocena:
Pawel K.:Jeszcze nigdy nie zostałem w taki sposób potraktowany. Dokonałem zamówienia w sklepie 24opony.pl, otrzymałem potwierdzenie zamówienia na wybrane opony bez żadnej informacji co do braku ich dostępności, czy też braku możliwości zrealizowania zamówienia. Kiedy skontaktowałem się ze sklepem żeby uzyskać informacje w jaki sposób mam zapłacić za zamówiony towar, poinformowano mnie że niestety na takich warunkach to się nie da i zaproponowano mi sprowadzenie tych opon w przeciągu tygodnia czasu za kwotę o trzysta złotych większą!!! Na moje argumenty że mam potwierdzone przez państwa zamówienie i że powinno być zrealizowane na zaoferowanych warunkach, otrzymałem niemalże automatyczną odpowiedż, że regulamin dopuszcza zmianę warunków zamówienia przez firmę (wygląda na to że często wykorzystują ten argument). Zapytałem rozmówcę czy za każdym razem jak dokonuje zakupów w internecie, czyta wszelkie regulaminy, odpowiedział że tak (jjjasne). Ustaliwszy że w zaparte będą tkwić przy swoim, zapytałem czy są skłonni na jakieś ustępstwa cenowe biorąc pod uwagę na bezdyskusyjne zaniedbanie z ich strony, bądż nawet celowe wprowadzanie klientów w błąd. Otrzymałem zdecydowaną, negatywną odpowiedż. Zapewniłem więc "miłego Pana" o tym że opiszę moje doświadczenia, informując potencjalnych Klientów ich firmy o podejściu do sprawy, usłyszałem "proszę bardzo".
Zastanawiam się nad skierowaniem sprawy do rzecznika praw konsumenckich, mam screeny z każdego etapu dokonywania zamówienia, w każdym razie opon tam nie kupię.